vwtyp1.com
Forum för alla luftkylda Volkswagen
Länkar / Kontakt Teknisk info
Aktuellt datum och tid: 23 sep 2019 16:43

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme

Ny tråd Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.  [ 1 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Allmän information!
InläggPostat: 14 nov 2002 17:40 
Fråga om det är något. Forumet handlar om bilar, inte till exempel programmering så forumet vänder sig av förklarliga skäl inte endast till forumvana personer.

Det viktigaste är att användarna förstår hur man postar(vi kan tyvärr inte hjälpa någon med hur man läser forumet), så om vi skapar guider om hur man gör saker så kommer det i första hand att handla om grundläggande funktioner.

Var hittar man "hur gör jag för att" information?
Högst upp på sidan finns en knapp med texten "FAQ", klicka på den. Där är det mesta ganska bra förklarat. Om du inte är van vid den här typen av forum så rekommenderar vi att du tar en titt där.

Den här avdelningen av forumet
Den här avdelningen av forumet till för att ställa frågor av "hur gör jag?"-typen och "jag har gjort allt men det fungerar ändå inte"-frågor.

Inga frågor är dumma så tveka inte att fråga, förhoppningsvis kan någon svara på de flesta frågorna.

Även om vi inte lägger oss hemskt mycket i vad användarna postar i vilket forum så rekommenderar vi att man experimenterar i "Testområdet". Det skulle inte vara så trevligt om en fråga i den här avdelningen försvann i testposter till exempel.

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.  [ 1 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme