För er som saknar campingen i kurvan så har det startats en grupp på fejjan om detta.
Tror att för många av oss vart det inget bug run i år.. Det vart i stort sett en vanlig bilträff. Kurvan är en stor del av gemenskapen på bug run.
Det MÅSTE gå att få till en kompromiss som funkar på alla plan för de boende runt mantorp park och för oss som kommer som deltagare.
Någon som har ett förslag på hur man vill att campingen ska se ut nästa år?
Jag personligen ser gärna att partycampingen ligger kvar den där är nu, och att man anlägger en lugn camping i kurvan.
Det jag börjar misstänka, eller börjar och börjar, en vän nämde att man bodde i kurvan på gatebil helgen efter bugrun och
jag misstänker att det helt enkelt handlar om PENGAR.. Norrmännen betalar bättre.
Jag vill ha ett ärligt svar från bugruns arrangörer, varför man tillät camping i kurvan helgen efter bugrun.
Samt att försöka hitta en lösning till att kunna ha camping i kurvan igen 2014.
Jag har föreslår att man får fram en representant från några av de största "lägrena" på bugrun så som meanbugs, boxerville, vi från haninge osv osv.
Om ni vet andra större gäng som kan tänka sig att ta denna diskussionen vill jag gärna att någon skriver ner dom. Tack tack så länge!
https://www.facebook.com/groups/1419976 ... ion=stream